det rullar på...

07.30 Klockan ringer och jag fattar absolut ingenting...
07:35 Gör ett tappert försök att ta mig ifråpn den hårt kramande kudden.
07:40 Vattnet rinner ner i ansiktet och piggheten kommer krypande.
07:55 Lite frukost... Eller egentligen en överbliven pizza på stående fot tillsammans med några klunkar blodapelsinjuice...
08:05 Skottande för att se om bilen står kvar på parkeringen.
08:30 Jag gör entre på jobbet likt en vit snögubbe...
08:35 Jobb fram till 18:00 vilket innehåller diverse städning, provträningar, mat och vattengympa..
Ha en bra dag...
Åh, ja just det!
19:30 Stupar i säng för att återse min bästa kompis KUDDEN!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Var jobbar du?

Har din lilla tös börjat på dagis?

//Mamma M

2010-12-20 @ 12:51:21
URL: http://ingabeatha.wordpress.com/
Postat av: Mia

Jag jobbar på Äventyrsbadet i Kalmar, jätteroligt :-)

Jo, Noomi går på dagis. Hon började när hon fyllde 1, så det är drygt 2 månader. Nu ska dem dock vara ledig under 3 veckor då jag har lite semester :-) Nice. När ska du börja?

2010-12-20 @ 20:20:55
URL: http://miahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0