börja om från början

Snart är det nytt år och jag ska lägga 2010 bakom mig. Jag har insett att ska det ske så sker det på en och samma gång. Allt jävlskap som tänkas kan sker på oavsett hur mycket man än förbereder sig. 3/4 av året och ite till har jag klarat mig fantastiskt bra, men det kör liksom ihop sig på slutet - som vanligt! Det får bli med uttrycket det är inte hur man har det, utan hur man tar det jag går vidare med livet.

Jag är fantastiskt bra på att älta sönder saker. Knner du attdu har svårt att verkligen komma till djupet med ett problem? Fråga mig så kan jag vända och vrida på saker och ting i timmar. Ja, självklart ska jag förbättra det, men vet Ni? Det är inte den enklaste grejen man kan göra. Jag är liksom framavlad för att vara syniker åh att ändra på det kommer ta tid. Men jag ska försöka! Tro mig, det är dax att välja sida med hull och hår.

Under det komman året ska jag också jobba på min viktminskning. Den första boosten av de första minus 5kg har börjat lägga sig och jag känner att det behövs mer. Det finns framför allt mer att ta av. Jag ska bränna fett så in i h*vete! Hur? Tja, mer styrketräning som är TUNG, mer konditionsträning till exempel löpning i 60 minuter. Det vore verkligen fantastiskt och jag tror verkligen det skulle göra skillnad. Jag vill ha minus 5kg till. Det vore amazing om vågen byte siffra på 10-talen, då kommer jag börja gråta av lycka (åh fråga inte mig varför).

Jag ska också göra verklighet av en PT-utbildning så jag kan ta ett steg ut i egenföretagarvärlden, det vore otroligt kul att ta sig vidare. Naturligtvis finns det 1000-tals med små planer - SPÄNNANDE! Åh jag längtar som vanligt efter det nya året och nya utmaningar.

Jag har haft ett fantastiskt 2010 under vilket jag känner jag har kunnat utveckla mig, letat mig tillbaka i fysisk form, mentalt arbetat med ro och tid för familjen.

Under 2011 ska vi i familjen hitta en bra rutin för alla i familjen. Bättre mat, bättre träning, bättre ordning. Veckomatsedel via ICAs Billiga Veckan, städning med hjälp av Rut, träning med stöd från underbaraste föräldrarna. Vi inväntar ett fantastiskt år åh jag ska ta mej tusan ner dem sista kilona i vikt - det lovar jag er! Bra träning och bra mat kommer ge resultat. Pusch och pepp, motivation och engageman. Ledord som gör vägen lättare och bättre. Välkommen år 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0