2011 = energiår?!

Har ni funderat på att det mental går att ställa in sig på hur man vill leva sitt liv?!
Inför nyårsafton 2010 LÄNGTADE jag så enormt efter ett nytt år. Mitt körkort tillbaka, träning och instruerande låg i fagorna och jag hade verkligt stora förväntningar på året 2010. Att läga 2009 bakom mig var inget såvr alls.
2010 som år har uppfyllt alla mina önskningar och mer där till.
Inför 2011 sitter jag på en massa planer inför framtiden.
Det är roligt att läsa om hur andra fundera inför framtiden.
Jag funderar också...
Det är svårt att göra saker och ting realistiskt när man heter MammaMia.
Tempot ska ju vara superhögt och jag har nog en smula svårt att "hia" mig.
Hur som haver så få det väl tyckas vara en negativ sida hos mig, dock trivs ju jag med lite tempo.
Positivt är att i ringarna efter mina plask brukar många andra få tummen ur röven och komma till skott med både det ena och det andra.
2011 ska bli det år då jag slutför en massa saker. Jag ska inte påbörja en massa omöjliga projekt, jag ska avsluta och driva igenom. Jag ska stärka mitt egna varumärke (det låter ju j-ligt fint iaf.) åh känna mig trygg med den kunskapen jag besitter.
Jag ska bli bättre på en del saker - självklart! För bättre ska vi alla sträva mot att blir.
Man ska skriva ner mål och jobba mot dessa mål, annars tar man sig ingen vart. Det har jag lärt mig i år.
Mål och delmål...
Jag ska fundera lite så återkommer jag med mål och delmål... Sånt är svårt.
Nu svänger vi ihop lite skagenröra, grillar en oxfilé och bakar en kladdkaka innan vi laddar soffan med lite gottis och film.
Gott Nytt År!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0