2011, är det nyheternas år?

Oj vilka planer det smids här!
Jag är så upptagen med allt planerande att jag helt har glömt bort er, men nu ska det uppdaterad lite tänkte jag.

Jag har blivit med träningskompis...
Eller ska jag säga att jag har fått mig en rejäl utmaning?
Well, det kommer bli roligt och jag ser fram emot att ha lite vettig styrketränign att ta tag i.
Jag är KLEN, men vid gott MOD.
Dock känner jag att under julen ska jag fokusera på min egen kropp, det vill säga träna, äta, sova och njuta.
BALANS är ett nyckelord och visst kan det gå att hitta den på 3 veckor!?

Jag har tagit ett beslut om att gå en utbildning i juni.
Vi ska jobba för att få in det på jobbet, kanske kan man få en del av utbildningen betalt...
Under våren blir det mycket repetition av muskler, fästen, ursprung, skador, behandlingar, maskiner, fria vikter, belastning med kroppen.
Jag kunde nog inte fått ett bättre besked denna dagen, samt att delar av ledningen anser det vara en mycket god idé. WOW!

Sen jobbar min underbara Mija och jag på en, som för ser ut att blir en mycket ljus FRAMTID.
Alla saker har sin tid, men i mitt fall brukar det aldrig vara jämna plågor.
ALL OR NOTHING!

22.00 checkar jag ut från denna byggnad.
Jag signar på för 3 veckors "ledigt" med träning under den egna piskan.
BodyStep, Step, BAS, BodyPump, gym och löpning står på schemat.
Jag bara måste klara 12 armhävningar på tå efter jul.
Just nu är jag en KATASTROF, men ge mig lite tid så ska lullet bort samt musklerna växa.
Ledord - PROTEINER i massa.

Denna veckans träning är lite ynklig: BodyStep 1 pass, BAS 1 pass, Löpning 5 km, Promenader 2 stycken á 5 km men bättre än ingen :-)

Fredag morgon startar min familj med bad och frukost i simhallen, vad gör Ni?

GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0