mys...

Det är så underbart att få mysa med barnen en hel dag själv. Lite påfrestande när de inte gör som man säger alltid, men åh andra sidan visar det ju på egen vilja.

Imorgon ska jag slutföra ett projekt som jag arbetat med i drygt ett år. Det kommer bli skit-kul :-)

Annars så har jag min svägerska här som gosar med barnen och vi ska se en film vid nio. Innan det tänkte jag försöka organisera lite tvätt, köra igång torktummlaren, bära ut sopor, röja upp kläder, packa upp viggos träningskläder från innebandyn och leta/göra sånghäfte till KICK-OFF:en med jobbet måndag-tisdag.

Imorgon ska jag åka in till gymmet och öva på passet som vi ska köra måndag. Kanske hinner jag med att spela lite tennis med gode Niklas också. Under kvällen får jag väl lov att packa min grejer. Jag ska hämtas vid Konsum klockan 8 måndag morgon :-)

Under veckan som kommer behöver jag tillverka ett nytt vwo-pass och se över koreografi för ABS och BodyPump. Det kommer med all säkerhet bli ett par hektiska veckor fram över!!!

Nu - dax att röja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0