utvilad och laddar om...

Jag har fått sova oväntat mycket inatt då lilla dottern somnade runt halv 9 och sov till 20 över 4, då jag ammade henne och vi somnade om. Dessvärre kom sonen upp kvart i 6, men mannen var på benen idag och tog honom, så jag sov drygt en timme till. Känner mig ganska pigg i kroppen och ganska väl till mods idag. Jag hoppas på att BodyStep-klassen jag ska köra i eftermiddag kommer gå bra. Ja har övat och försökt känna mig trygg med passet, men vet i katten om det sitter egentligen... Är lite virrig, omotiverad och trött.

Att vara ansvarig för andra männisors träning känns ibland en smula jobbigt och tröttande på den egna energin. Man försöker leverera bra, rolig och härlig träning för deltagarna vilket iband lyckas ganska bra. För min egna del är det ibland svårt att få med sig ny energi hem från deltagarna. En del suger verkligen musten ur en. Jag är nog där just nu och behöver tanka på ny energi och ladda mina batterier. Mys med barnen står högt på listan över göra saker. Jag lägger ner skolarbetet denna veckan och tar igen det fram över. Jag känner mig bara stressad över allt som ska göras och det kommer aldrig göra mig till en bra människa.

Under dagen hoppas jag att jag får lite besök från en jobbarkompis och att det ska kännas bättre och bättre inför passet. Nu ska jag ta lite mellanmål, sedan röja upp här hemma och packa min träningsväska inför eftermiddagspasset!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0