träning, träning, träning...

Veckans första träningsdag är avverkad och jag känner migg pigg som f-n. Imorgon är det kanske andra bullar, men just i detta nu är det trevligt att prata om hur uppfriskade svett kan vara ;-) Eller nja, men nödvändigt tycker jag det är - att svetta! Då fr man ur sig skiten som ligger och gror i kroppen.

Mitt BodyStep-pass gick bra tycker jag. Missade dock lite i två låtar och känner att jag ska jobba på det och min coaching undet veckan. Nu har jag ju bara detta passet att tänka på så det vore ju inte fel att utveckla sig lite. Man blir aldrig färdig om det var någon som trodde det.

Jag fick också en härlig kommentar av en deltagare och kollega, hon påpekade att jag blivit riktigt smal sedan jag började köra pass efter min graviditet med Noomi. Men gissa om jag blir glad när jag fr höra sånna saker!! Sånt höjder definitivt själförtroende till skyarna - nu är jag på små, små moln!!!

Nu ska jag ta en dusch, göra mig lite rött thé och en skorpa och sedan läsa lite av alla papper jag ska gått igenom till kursen jag ska på imorgon. Veckan är full av träning - tisdag vattengympa, onsdag BodyStep, torsdag löpträning, fredag vila, lördag 3st. vattengympapass och 1 BodyStep, söndag löpträning eller vila... Vi får la se :-) Glöm inte promenera!!!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0