sol i sinne...

Jodå, solen lyser underbart idag och lilla fisan och jag är endast inne för att fylla p med vatten, byta blöja, käka mellis sen är det dax för att trippa bort till grannen som har kaffet varms och kladdkakan i ugnen. Gott, gott!!

Vi har hunnit med att handla lite på morgonen och i eftermiddag hade vi som plan att käka chili- och räkpaj, men det blir lite indiskt istället med kyckling eller räkor och kokosmjölk. Mumma hoppas vi på :-)

Då vi var och handlade somnade fisan och jag tänkte mig det kunde vara kul att kolla vikten nu när det känns som om det är på väg ner. Jag sprang in till MVC och vägde mig efter shoppingen... Gissa? Jodå, vikten landade på 74kg - Tjoho!!! Känns som om jag skulle kunna springa en mil nu, men det får nog bli en promenad och sen kör jag ju pass ikväll, det räcker för denna udnerbara tisdag.

Nu ska lilla fisen och ila på fika. Ta hand om er, på med solglasögonen och ut och promenera!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0