reklamdåre...

Jag känner mig som en riktig dåre då jag glor igenom min reklam med hungrig blick. Men vet nu, det är jätte spännande att kolla reklamen. Man vet aldrig ifall det kan komma något spännande på tapeten (i reklamen). Idag hittade vi billig barnmat på kampanj samt gröt, allt till lilla prinsessan. Ja, det är spännande med reklam. Ja fick ett fint reklamkvert från Yves Rocher och hittade så klart en del smått och gott som man kunde få hem fraktfritt. Min älskade lilla son har ju använt upp min härliga duschcreame (som till och med min man blev förtjust i) så jag behöver en ny sån + att jag önskar mig en ny rouge och en vattenfast mascara. Hmm... Ska sätta mig med reklamen ikväll efter mitt vattengympapass.

Innan vi hade barnen tog jag alltid med mig posten in på toaletten, för det slår liksom aldrig fel i att man är kissenödig när man kommer hem. Ganska skönt att sitta där och fundera lite och blädra runt bland alla tidiningar. Det har dock skett inflation i reklam. Förr fick man på söndagar inför veckan. Nu kommer det reklam både söndag och måndag. Söndag - MAXI mm. och måndag kommer CityGross med tillhörande.

Reklamen ger mig en mysig, avslappnande stund där man kan fundera på vad som kan behöva shoppas hem. Precis som Malin Wollin älskar jag en ensam stund bland MAXIs hyllplan och en fyll plånbok. Då får man chansen att känna sig som en drottning.

Nu är det dags för uppladdning ihop med dammsugaren innan det blir pass, reklam, fika, DH och sängen!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0