planer...

Jaha, då hade man lite planer i sitt träningsliv då!

  • Den 5 maj ska jag debutera i Vårruset med kompisarna... Jag är ytterst tveksam till hur om formen (ha ha, som om jag hade någon) håller, men lite fika blir det alla gånger :-)
  • Den 19 maj springs det Drottning Margareta-loppet med alla jobb-tjejer - super kul!!
  • Den 22 maj är det dax för kvartaler med underbara Miah på hemmaplan, Kalmar. BodyPump och BodyStep ska det köras!!
  • Helgen innan midsommar ska jag eventuellt hålla utbildning i Stockholm... Vore nice, men tills dess måste det göras minst två nya vattengympapass + lite annat material att kunna använda sig av.
  • Den 4 september spenderar jag i Globen på Super Saturday med alla underbara master-trainers och njuter av höstens nya kooreografier, shoppar nya träningskläder, lyssnar på fantastiska föreläsningar och bara är. En helg för njutning!!!
Vad har du för planer?

Utöver detta har jag nu börjat min klättring tillbaka till en formtopp, till jul är vi förhoppningsvis mer än halva vägen. Jag ökar på min lista med TRÄNINGSMÅL med:

  • Armhävningar på tå.
  • Dips på tå.
  • 10 chins med hela kroppsvikten.
  • 1 mil under 60 minuter - delmål blir att överhuvudtaget ta tag i att springa en mil... (det är som sagt långsiktiga mål)
Tänk vad en liten viktnedgång och en gnälldag kan göra.

Imorgon ska jag fundera lite mer på min planeringsförmåga och beställa mig en ny kalender. Jag är kär i träningskalendrar men det är lit för lite plats att skriva ner allt på då man har två barn med dagistider, en man med innebandy, jobb, kurser, skola och annat som ska göras. Tur att internet finns och att man i stort sett kan betsälla vad som helst där. Lucky me!!

Imorgon: Promenad till dagis och hem, liten biltur för spaningsarbete, shopping på IKEA, pilatespass, promenad till dagis och hem, middag (panerad fisk, potatis och remuladsås), föräldramöte på dagis.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0