musik...

Jag ska hålla utbildning i vattengympa och behöver uppdatera min musik inflr lite nya pass. Pass som jag kan köra med en gäng äldre och yngre förmågor... Åh jag behöver försla på bra, härlig och mysig musik... Hur i hela friden?

Min plan är att köra ett gamalt pass osm sitter i ryggrade - dock är cd-skiva borta, men jag kan ju musiken i huvudet så jag får väl fixa en ny. Sen har jag hört en del låtar på radion, men jag kommer ju aldrig håg dem. Det ska ju liksom inte vara radionya låtar utan sånt som man vet, men inte minns... Det är SVÅRT! Har du nått förslag på en goding som du gärna gympar till??

Första utbildningen ligger den 19-22 juni, samma helg som kronprinsessans bröllop, och det ska vara i stockholm. Spännande och jätte kul. Jag ska ha utbildning ihop med den andra nya tjejen Ida, åh jag får nog snäppa upp mina utbildningsnerver en smula om det ska bli topp-klass på det här. Vi ska ju trotts allt licensiera deltagarna efter.

Nu ska jag ta min snoriga och trötta kropp mot sängen för ett par timmars god sömn. Idag har varit en skön dag, men besök från underbara vänner, men också återhämtning. Jag har fortfarande ont i foten, så imorgon får jag nog kolla upp det lite. Men nu - sömn!

Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0