man kan ändra sig...

Dagen till ära körde jag sonen till dagis med bilen, men gick en promenad med min bekant på eftermidagen och hämtade hem honom. Så min morgonsynd är nu botat. Uppe på detta har jag ätit nyttigt med yoghurt och goijbär samt fiberrikt bröd och skinka.

Till middag gjorde älskade mannen Chili- och räkpaj vilken för tillfället är en underbar rätt som är hyfsat nyttig även denna (gör på kesella i pajdegen och keso i "smeten"). Snabb men super god och underbart smaskigt. Innan middagen hade jag kört ett BodySTep-pass och pressat mig. Nu jäklar ska jag väl komma igång igen... Vore snd att säga att det kommer lbi enkelt att ta sig runt de där 5 kilometerna på Vårruset och Drottning Margaretaloppet - but I will try my BEST!

Nu ska jag ta en behövlig dusch, mysa med barnen och dricka thé i soffan med fötterna högt!! Tack gode gud för att man kan ändra sig!!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: M.

Härligt att det vände - efter regn kommer solsken, inte sant?

på lördag kommer jag å steppar för dej, ska se om jag kan slänga över en gnutta energi, ska hålla ett indoorwalking vid tio, emn jag ska samla lite krafter å fixa en timmes bodystep oxå :)



Å du, vårruset tar vi oss runt, om vi så får gå sista biten. Du fixar det, du är grym Mia!

Bamsekraaaam.

2010-04-14 @ 19:31:14
URL: http://lifeofm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0