mål

Tänkte att jag skulle dela med mig av mina mål och framtidsdrömmar. Livet är ju vad man gör det till, men vet man inte vilken väg man ska ta är det svårt att staka sig fram.

TräningsMål:

  • Nå min målvikt 68 kg (20% fett).
  • En midja... Vore trevligt!
  • Bygga upp bra muskulatur i hela kroppen.
  • Få tillbaka min rumpa...
  • Formade axlar, armar, rygg.
  • Få kondition så jag springer 5 km utan problem.
  • Kunna köra BS-pass på max.
  • Lyfta 12 kg/set (8*3) i bicepscurl
UtbildningsMål:
  • Ett examensbevis att hänga på vägen från Högskola/Universitet innan 2020... ;-)
  • En riktig grundutbildning i aerobic och step med licens.
JobbMål:
  • ... Jag återkommer här... Det finns en del ;-)
FamiljeMål:
  • Åka på en härlig semester tillsammans!!!
  • Göra oss av med lite skulder...
PersonligaMål:
  • Ge mig själv frihet att bara vara slarvig, att det är okej att inte planera allt.
  • Unna mig egen tid en gång i veckan, något för bara mig med bara mig!
  • Sova, äta och träna med hjärta och hjärna!

Delmål:
  • Ner på 72 kg blankt.
  • Under 80 cm i midjan.
  • 10 kg bicepscurl.
  • Köra utbildning för Toppakademin.
  • Läsa och klara 21,5 hp vårterminen 2010.
  • Sälja skiten i garderoben.
  • Gå och lägga mig tidigt.
  • Äta frukost varje dag!
Hmm... Det blir en del, men vi får hoppas att det kan gå att genomföra hälften iaf...

KRAMAR och vet ni - GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0