löparskor...

Att köpa skor är inte min gej. Jag har ganska stora fötter och ofta känns det som om världens alla skotillverkare inte verkar kunna tillverka bekväma OCH snygga skor. Jag är liksom ingen prinsessa som struttar runt i high-heel. NO no, det ska vara öpardojor eller sneakers om jag får välja.

Hur som så är mina gamla skor helt uträknade, dem håller liksom knappt samman och jag har inget val än att köpa nya nu när det ska springas som tokar fram över. Så idag tog jag med mig min lilla prinsessa och handlade mig nya löparskor. Det blev fantastiskt fina lila, vit, gråa från Asics som heter Asics Gel 1150 W. Stackaren p Intersport fick jobba, för jag provade nog drygt 8 par innan det blev dem jag egentligen ville ha (fast jag sa inget till honom). De var iaf. de som kände bästa och nu hoppas jag att det ska vara så imorgon när jag provar träna i dem.


Intersport har ju ett bra erbjudande nu om att man får nöjdgaranti när man köper skor hos dem, åh det fick jag. Det betyder att jag nu ska ut och springa eller gå med mina skor i 30 dagar och får jag ont eller p annat sätt inte tycker det är skon för mig får jag byta till ett par nya - SUPER säger jag, men det känns bra, dock vill man ju få prova springa med skorna och det kan jag ju nu. Jätte bra tycker jag!

Efter min lilla magsjuka får det bli en promenad till dagis imorgon och på kvällen är det BodyStep som gäller. Jag ska nog faktiskt prova mina nya skor imorgon när det är pass, se om de håller att köra med.

Nu är det barnmatningsdax och sen sovardax!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0