fyamejen för magsjuka...

Nu ska det väl vara över med magsjukan för min del. har nog inte varit så här sjuk på 15 år. Herre gud så skaki jag känner mig, men det är bättre. Jag är på benen idag efter att legat i soffan/sängen i stort sett hela lördagen. Idag ska jag ta mig en promenad med min lilla prinsessa, fika lite är jag nog faktiskt värd med åh så ska jag kolla/prova ut nya löparskor... Detta inför komman säsong med löparlopp/motionslopp som jag anmält mig till. Behöver ju hinna springa en gång eller två i dem innan loppen. Dock är ju inte koskav något jag brukar få.

Nu ska jag pilla i mig lite frukost så får vi se vad dagen erbjuder i övrigt!

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0