det är på tiden att det blir tidigt...

Jag ska ikväll göra löfte av att gå och lägga mig tidigt. Det finns inget att se på tvn och hela min familj har nu lagt sig i sängen. Jag har skittråkigt och önskar egenltigen att jag kunde ut och träna lite, men det finns ingen mening med det eftersom jag varit sjuk och det avsaknas fortfarande en hel del energi i den här kroppen.

Jag har funderat på det där med at jag så gärna, gärna vill gå ner i vikt lite gran... Jo, men jag fick ju så jag tlde nu när jag blev sjuk. JAg äger ju ingen våg, men nått har hänt med viken för mina annars så tajta jeans hänger på röven mest hela tiden. Det är ett positivt tecken om dock tillvägagångssätter ej är det bästa. Jag ler faktiskt lite fåning när jag skriver detta, för jag är barnsligt förtjust i att bli smal, nu behöver ja dock bli det på ett sunt sätt så det inte spårar ut... Det har ju hänt förr...

I alla fall så har jag surfat runt på ett antal andra bloggares sidor om vikt, träning med mera och insett att fler lider av samma tvångssyndrom - träna, träna, träna och äta duktigt för att bli snygg. Det är motiverande att läsa om hur alla kämpar på och jag blir helt eld och lågor över att jag också kan!! Så nu ska jag j-la i mej satsa på mig själv ytterligare. De fyra första månaderna på det här året att gått ruskigt fort, men jag är nöjd över min insatts hittills.

Så ikväll gör jag verklighet av ytterligare ett mål, att somna tidigt och vakna utvilad... Bör ju kunna det eftersom vi förmodligen inte behöver gå upp förre klockan 6 imorgon. Innan ska jag plita lite på målen för mig, blev så i gasen över detta idag + mina nya skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0