bättre, men yr...

Fy så jag känner mig risig idag. Har ont i huvudet och mår inget vidare alls. Det är med alla garantier vätskebrist i samband med lite för hårt tränande, ammande och dligt med mat. Jag har emd andra ord frestat på kroppen lite för hårt i onsdags på mitt pass + den lilla extra träningen jag genomförde hemme innan duschen.

Jag är yr och mår lite halvt om halvt illa. Det är dock bättre nu när jag drukigt en flaska med dricka. Äååle och blåbärs-dricka är mumsigt! Jag ska pilla i mig en vätskeersättningstablett, en huvudvärkstablett och försöka mig på att vila lite mer. Gubben är hemma, men behöver sova efter att han jobbat i natt, så vi får väl se om vi orkar gå ut en timme eller två.

Det är bara att ta tag i dagen, en mamma blir ju aldrig sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0