Välkommen till min nya blogg!

Så då var det dax att blogga. Jag har provat lite förut, men det väl inte med en jätte lycka kan man säga. Hur som, livet är alltid intressant, så nu ska vi se vad här kan bjudas på...

 

Jag är blivande 2-barnsmamma (förhoppningen är att vårt andra barn ska komma vilken dag som helst), gift med en innebandyspelare och jobbar som simlärare/gym- och gruppträningsinstruktör.

 

Just nu är jag havandeskapsledig men jag håller mig sysselsatt om dagarna tillsammans med min lilla 2-åring. Dessutom håller jag min älskade man sysselsatt med mina tusen små och stora hus-fixar-projekt.

 

Att blogga för mig handlar om att ventilera små och stora bekymmer i livet. Ibland, i perioder har man mer bekymmer och får mer huvudvärk... Andra gånger fylls livet lätt av glädje och lycka till den grad att man inte hinner med att leta grå, trista och ledsamma saker i livet. I denna blogg handlar det om att ventilera - ALLT! Det är en rättighet vi alla har som jag vill kunna nyttja.

 

Så nu får vi se vad livet kommer bjuda på... Here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0