morgon...

Idag vaknade jag och kände mig utvilda. Har ju inte hänt på ganska länge, så jag blev glatt överaskad. Att vara utvilda menas att jag har sovit drygt 10 timmar, och inte varit uppe en enda gång för att kissa eller på annats sätt stöka runt i huset med min gigantiska mage. DOCK är jag inte fysiskt utvildad utan snarare fysiskt utmattad. Att ligga i sängen så länge är inget som min bebis gillar utan börjar då misshandla mig i magen... Jisses så det spänner och ömmar överallt. Nu är jag hyfsat säker på hur man känner sig då man bli gammal och skröplig! Nåja, lite frukost, en dusch och sen iväg med sonen på lek-aktivitetborde göra susen. Sen får vi se om den här bebisen kan tänka sig komma it i helgen, inte imorgn, så är pappan i Hässleholm på innebandumatch - viktig sådan och jag vill inte behöva ta med mig min mamma till BB. Hon ska i och för sig vara hos oss, mig och sonen, men där får väl gränsen gå...

Eftermiddagen ska vi spendera med att vila, laga lite middag, åka på gymnastik och sen blir det fredagsmys. NICE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0