viggo...

Han är mammas lilla prins! Redan så stor och kan så himla många saker. I mitt hjärta finns det nog inget större än den kärlek som jag känner till mina barn.

Lilla prinsen, även kallas puppa kom till oss en fredag kl. 23:50, den 31 augusti 2007 och sedan dess har livet aldrig varit sig likt! Våra hjärtan fylldes med kärlek till denna lilla man som som under de lite sämre dagarna jämförs med olika diktatorer som styrt i världen ;-) Men han är vår älskade, underbara, gosiga plutt och det finns inte en dag utan att man känner oändlig kärlek till denna lilla kille.

Livet går snabbt, idag är prinsen 2 år och 2 månader + några dagar men ändå minns man turbulensen som igår då han kom till värden. Vilken chock och glädje på en och samma gång.

Tack älskade lilla barn att du gav mig gåvan att få bli mamma, att du låter mig älska dig så oändligt mycket varje dag och att du alltid kommer finnas i mitt hjärta! I tider då det är svårt kommer vi att bråka, du kommer skrika och tårarna kommer rinna på oss båda men vet att jag älskar dig och att du är den finaste lilla puppa i världen!

Mamma älskar dig Viggo!

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0