förberedning!

Jag håller på att start mitt nya liv. Jag har i och för sig provat några gånger förut, men efter en kanska dålig dag idag så behöver jag börja om från början känner jag. Då finns det ju vissa saker jag är bättre på än andra. Träning tillhör mitt absoluta favoritämne - och jag är ganska bra på det också. Idag ska jag printa ner mina mål och hur de ska nås och vilka små mål jag ska ha på vägen dit.

Förutsättningar:
  • Jag har 2 dagar i veckan som jag kan komma iväg och träna på egen hand.
  • Jag har ett dagisbarn på 15 timmar (dagis tisdag, onsdag, torsdag 09:00-14:00).
  • Jag har löparskor och nära till ett spår.
Mål:
  • Minska 10 kg i vikt.
  • En midja... Vore trevligt!
  • Bygga upp bra muskulatur i hela kroppen.
  • Få tillbaka min rumpa...
  • Få kondition så jag springer 5 km utan problem.
  • Kunna köra BS-pass på max.
Målen ska vara avklarade till augusti 2010.

Utförande:
  • Gymträning 1 dag/vecka.
  • Body Step 1 gång/vecka.
  • Body Pump 1 gång/vecka.
  • Snabb promenad 1 gång/dag á 40 minuter.
"Kontroll":
  • Träningsdagbok
  • Vägning
  • Matdagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0