förberedelse...

Imorgon är det lilla skruttans dop. Ska bli spännande och se hur ilsk lilla prinsessan kommer vara. Jag är lite orolig eftersom hon varit himla arg idag, ont i magen och visat styrka på sitt humör. Förhoppningsvis sköter hon dig och kommer vara en go åh glad sessa... Tiden lär väl utvisa vad som kommer hända...

Min goda vän T har hjälpt mig göra soppa idag - jätte smaskig currysoppa med äpplen, lök och skinka. Svärmor har bakat äppel/aprikosbröd med nötter i. Min mamma gör idag små prinsessbakelser med lila marsipan. Det ska bli ett väldigt kalas är planen. Vi har ju sällan det och då det ska göras gör man det ordentligt.

Lilla prinsessan har bestämt att vi ska ha glögg då alla kommer...
Currysoppa med äppel, lök och skinka med äppel/aprikosbröd.
Dessert blir en kakbuffé med:
  1. Jitterbugg
  2. Emmas kolakakor
  3. Struvor
  4. Mandelmusslor
  5. Choklaskladdkakemuffins
  6. Halvmånar
  7. Kolakakor i form
  8. Chokladbollar
  9. Morotskaka
  10. Kringlor
  11. Lussekatter
  12. Prinsessbakelser
+ nån mer som jag inte minns...
Ja, blir man inte uppsockrad av detta då blir man det aldrig... Men det kommer bli super gott, annorlunda med kakkalas och att träffa alla ska bli jätte roligt och mysigt.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0