dag 1!

2009-11-10, tisdag med regnigt och trist väder...

Har idag släpat mig iväg till gymmet... Med stora suckar och med mycket besvär packade jag väskan med massa grejer och gav mig iväg för lämning på dagis av stora killen, travade till bussen med lilla tjejen och stönade över regnet. MEN! Vi hr varit på gymmet och tränat. Jag blev gansa svettig och kommer med säkerhet få träningsvärk imorgon, men det är det värt!

Träningen på gymmet bestod idag av:
  • 10 minuter uppvärmning på CROSSTRAINER (borde vara längre, men jag hade promenerat innan också)
  • Framsida lår (3)
  • Baksida lår (2)
  • Roddrag för rygg (5D)
  • "Flyes" för bröst (8C)
  • Sidlyft axel (9B)
  • Mage (13C)
  • Rygglyft på matta
  • Sit-ups på matta med dottern på magen
Jag har fortfarande liet känningar i övre del av vaden efter ett ganska intensivt BS-pass i lördags. Jag hoppas att jag ska orka mig igenom ett träningspass till helgen igen, förhoopningsvis ett BS-pass, men jag vet inte... Mannen ska iväg på fredag kväll och sen är tanken att han ska på nån kul grej med jobbet på lördag fm och då är jag själv med barnen... Men kanske hinne rjga med det också...

Utöver gymmet har jag också tagit promenad till och från dagis samt en ganska snabb runda i stan i jakt på bussen, så det blir några meter idag också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0