munter...

Kan ibland förvånas över hur fantastiskt bra man kan må av att hitta på lite sjuka, men dock bra saker. Idag har jag chockat mig själv med att ringa ett samtal, vilket ledde till att jag nu har skickat mitt CV och brev för ett eventuellt extra jobb som verkligen kan bli utmanande, men som grundar sig på mina kvalifikationer och kunskaper.

Det rusar i kroppen och hjärnan, läskigt och spännande på samma gång. Jag har aldrig längtat efter ett nytt år, men nu känner jag att det ska bli så skönt att släppa det här piss-året och gå mot ljusa tider. Jag hoppas på mina utbildningar som jag sökt, att det kan blir ett kul år med lite nytt jobb och att all tid tillsammans i familjen ska ge oss ny ork och motivation framåt. Jag hoppas att min älskade man ska få klart sina studier och att han kan söka sig nytt jobb inom det han vill hålla på med. Det kunde allt få bli ett ljust år med de roligaste och mest underbara händelserna. Att alla ska f må bra och att alla de vänner vi har som ska få tillökningar kommer få det super bra. Inom mig finns det liksom inte plats för mer sorg, ilska, trötthet och oro, det får allt vara bra nu! På nyår vill jag släppa det r som varit där vi har fått uppleva mer än vi önskat. Livet har sina outgrundliga anledningar till varför vi ska må som vi gör, men en sak är säker att man hela tiden lär sig nya saker om livet och man överlever mer än man tror.

Imorgon ska det nog allt bli en härlig ny dag men förhoppning på lite spännande nyheter... Men det återstår att se - Muntert ska det vara!!

Nattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0