mohahaha...

Jupp, det är söndag kväll/natt och vi har avslutat et speläventyr med många skratt och verkligt låg humor. I lag med verkliga vänner försvinner den där otäcka känslan i magen... Dock lurar den lite i trakten nu och jag suckar djupt inom mig. Har i flera dagar försökt att mentalt hitta balans inför komman utmanin, men jag vet inte om det lyckas. Jag är rent ut sagt skitnervös och skakig, men ska försöka hitta fokus och kontroll.

Lite som en rysar spelas olika tänka små senarium upp för mig och jag. Märkligt nog så har jag fått en del ganska konstiga tankar och de lutar samtlga åt samma håll... Jag har slutat lite på människor, avvaktar med det jag säger, drar mig för att dela med mig... Visa saker och människor ska bort från mitt liv, de varken vill eller kan göra nytta för mig och jag för dem...

Jag ska nu fundera lite på vad som komma skall... Göra en utvärdering av året och tänka över kommande.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0