glöggis...

Ikväll ska det drickas glögg, pratas skit och vara allmänt trevligt. Jag sitter här och bloggar lite på må få, för det är mysigt och för att dottern somnade i sin babysitter och jag sitter och slappar i handduken efter en VARM dusch. Min chaufför borde komma om max 30 minuter vilket betyder att tiden börjar rinna iväg... Fast jag är inte stressbar idag, det är en på tok för bra dag för vet ni! Min man och jag har 3-årig förlovningsdag och det var han som kom ihåg det, jag hade glömt och vet ni mer!? Jag fick vackra blommor av honom! Jag är så lyckligt lottad fast jag gnäller som faan på honom titt som tätt.

Jag borde väl skynda mig på för at varaklar när den gravida chauffören kommer, men jag har tappat förmågan... Illa, dock har jag väl aldrig i livet varit i tid till något, så ingen borde bli chockad... Tänkte jag skulle ta på mig mys-fin-kläder... Vad det nu kan vara för något!?! Egentligen kändes det som om man skulle haft något med sig, men jag vet inte vad... Det får väl duga med min charm och att lilla skruttan är med som ett snyggt bihang i sin lilla klänning! Inte allt för illa, hon är istället för handväskan *fniss*

Nej, men vet ni. Tiden tickar iväg och jag har nu lovligt lite tid för att fixa i ordning oss... Sht!

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0