fundersam...

Detta ordet får beskriva hur jag känner mig idag... Det får nog vara slut på det här! Jag är mycket tveksam till hur jag ska ställa mig till en fortsättning så jag blir nog tvungen att avsluta snyggt... Hmm...

Blir lite konstig när man känner sig så lost i sin ena hjärna och väldigt få att be om hjälp för att hitta ut. Ljuset i tunnlen var helt tydligt, menu m de kännas lite mer dimmigt. Jag har fortfarande klart för mig hur jag vill göra, men risk för att det kommer kastas skit är som alltid stor...

Ytterligare en gång funderar jag på varför man talar i gåtor, vem som läser min blogg och hur livet efter nyår ska bli...

Jag ska återgå till mitt dammsugande, moppande och röjande. Allt för att det ska klarna på något plan!

I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0