besök...

Dagarna går så ruskigt fort då man har besök åh enmassa roliga saker man ska berätta, visa och göra. I fredags kom en kär vän på besök och kvällen han bli mycket sen innan jag la huvudet på kudden. Igår hade vi en hemma dag och slappade medan snön föll utomhus osm aldrig förr. Jag kunde aldrig tro att det skulle bli en vit jul, men ack så fel man kan ha. Även igår blev kvällen sen efter lite varm smaskig currysoppa och vitlöksbaugett, en delikat kladdkaka (med lite för lite socker i) till dessert och några krispiga och syndiga jordnöttsringar till en tjej-film med mått - En shoppoholics bekännelse.

Dagen har gått i just shoppingen tecken, dok bara fönstershopping för min del då ekonomin inte tillåter några som helst utsväningar. Sista lilla fixet med julklapparna lyckade jag dock göra, så nu är jag nästan nöjd. Jag ska fixa en fin julstjärna tilll vardagsrummetm handla en liten kärleks-julklapp till min make under ett besök i stan som ska göras imorgon, då även en fika med Kristina är på schemat.

Nu ska jag återvända till min städning för att det ska vara extra fint när grabbarna kommer hem från Malmö.

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0