avslut...

2009 går mot sitt slut och jag ska i goda vänners lag fira in ett nytt år som jag har alla förhoppningar på - 2010 är året då det händer!

Nyårslöften är ju inte min starka sida. Jag har aldrig i hela mitt liv lyckats hålla ett sådant så jag förväntar mig inte att det ska ske några under de närmaste 365 dagarna. Dock fylls jag av lust att genomföra förändringa på lång sikt. Ve inte riktigt hur, men att det vore roligt att ändra sig som person - till det bättre. Jag har gjort lite smyg start idag, och det kände inte på något sätt fel.

Jag har fått en stor del av tung last att bära på detta året. Vi har sakta men säkert tagit oss igenom den ena dalen efter den andra och sakta men säkert klättrar vi uppför en plattå för att under 2010 stanna där och njuta av livet. Någon gång i livet ska man ju bli begåvad med 7 olyckor i rad och jag kan väl lova att det har vi verkligen lyckats med. Här tänker vi inte räkna upp dem, men det är oturen vi sparkar ut genom dörren klockan 00:00 imorgon. No more shit!! Det får allt vara slut på skit och elände, vi behöver lite solsken och glädje.

Jag har en känsla av att det kommer börja bra - härligt nyårsfirande imorgon! Sen kommer jag få köra bild i slutet av helgen! JIPPI!! Kan knappast bli än bättre start på året.

Litet barn behöver mat, så jag får väl återkomma under morgondagen!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0